Osoba ta będzie odpowiedzialna za obsługę Pacjentów i cały aspekt customer experience w klinice.
Twoje obowiązki
- udzielanie informacji o świadczonych usługach (osobiście, telefonicznie i mailowo),
- rejestrowanie Pacjentów oraz umawianie wizyt,
- dbanie o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami),
- rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży),
- archiwizacja dokumentacji medycznej,
- przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych,
- praca z programem medyczno-księgowym,
- współpraca z personelem medycznym.
Pracujemy w systemie zmianowym w godz. 9.00 – 21.00, a także w soboty 9.00 – 16.00.
Nasze oczekiwania od kandydatów:
- doświadczenia w pracy z klientem i jest to warunek konieczny (mile widziane w branży medycznej),
- dobra znajomość jęz. Angielskiego,
- pozytywne nastawienie w kontaktach z ludźmi,
- umiejętność pracy zespołowej,
- nastawienie na wspólne osiąganie celów,
- wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- zaangażowanie,
- skrupulatność i systematyczność w wykonywaniu zadań,
- obsługa komputera, praktyczna znajomość Ms Office (Word, Excel) oraz urządzeń dodatkowych (skaner, drukarka, kasa/drukarka fiskalna, terminal płatniczy).
To oferujemy:
- pracę w zgranym zespole,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o różne formy zatrudnienia (do ustalenia)
- dobre wynagrodzenie.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV i krótką wypowiedź mailową na temat Twojej motywacji na adres biuro@klinikadrstachura.pl.