Recepcjonistka | Recepcjonista

Osoba ta będzie odpowiedzialna za obsługę Pacjentów i cały aspekt customer experience w klinice.

Twoje obowiązki

  • udzielanie informacji o świadczonych usługach (osobiście, telefonicznie i mailowo),
  • rejestrowanie Pacjentów oraz umawianie wizyt,
  • dbanie o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami),
  • rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży),
  • archiwizacja dokumentacji medycznej,
  • przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych,
  • praca z programem medyczno-księgowym,
  • współpraca z personelem medycznym.

Pracujemy w systemie zmianowym w godz. 9.00 – 21.00, a także w soboty 9.00 – 16.00.

Nasze oczekiwania od kandydatów:

  • doświadczenia w pracy z klientem i jest to warunek konieczny  (mile widziane w branży medycznej),
  • dobra znajomość jęz. Angielskiego,
  • pozytywne nastawienie w kontaktach z ludźmi,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • nastawienie na wspólne osiąganie celów,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • zaangażowanie,
  • skrupulatność i systematyczność w wykonywaniu zadań,
  • obsługa komputera, praktyczna znajomość Ms Office (Word, Excel) oraz urządzeń dodatkowych (skaner, drukarka, kasa/drukarka fiskalna, terminal płatniczy).

To oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o różne formy zatrudnienia (do ustalenia)
  • dobre wynagrodzenie.

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV i krótką wypowiedź mailową na temat Twojej motywacji na adres biuro@klinikadrstachura.pl.